Οι στόχοι μιας δεύτερης ευκαιρίας

Οι στόχοι μιας δεύτερης ευκαιρίας 

Μια αναπόληση στο παρελθόν και στο μέλλον.

Η ενασχόληση με τη σχολική ζωή μου όλα αυτά τα χρόνια μού απέδειξε ότι για να μπορέσεις να φτάσεις κάπου, πρέπει να έχεις συγκεκριμένους στόχους. Οι αναμνήσεις σε βάζουν να θυμηθείς τα παλιά, να σκεφτείς πώς θα τις χωρέσεις σε περιστατικά από τη σχολική ζωή. Τόσες στιγμές, τόσες αναμνήσεις αποτυπωμένες ανεξίτηλα στη ψυχή μας έχοντας κάθε φράση μια γλυκιά ανάμνηση. ?Ένα γνώριμο κτήριο στολισμένο με χαμόγελα παιδιών, θρανία στα οποία χαράχτηκαν οι αγνές επιθυμίες, τα πιο αγνά μυστικά. Ένας χώρος όπου μεγαλώσαμε, ζήσαμε, εμπιστευτήκαμε. Ένα καταφύγιο στο οποίο εκφραστήκαμε, δημιουργήσαμε, προσπαθήσαμε, σκοντάψαμε αλλά πάνω από όλα μάθαμε.

Κλείνω τα μάτια και σκέφτομαι το παρελθόν, τα ανοίγω και βλέπω ότι η ζωή είναι μπροστά μας. Και συνειδητοποιώ για μια ακόμα φορά πόσο καθοριστικό ρόλο έπαιξε το σχολείο στη ζωή μου. Μια ζωή που σταμάτησε στα 11 μου χρόνια αλλά συνεχίστηκε με σχέσεις και φιλίες ζωής και ξεκίνησε με τα δικά μου παιδιά να είναι μαθητές.

Εμείς οι Άνθρωποι, είμαστε πλασμένοι να κοιτάζουμε μπροστά παλεύουμε για το αύριο, ονειρευόμαστε το αύριο, χτίζουμε το αύριο. Αυτή είναι η ζωή!

 

Με αυτές τις σκέψεις λοιπόν καταθέτω την καινούργια μου απόφαση και τον στόχο μου να ξαναπάω σχολείο στα 54 μου χρόνια και να συνεχίσω το γυμνάσιο που δεν μπόρεσα να πραγματοποιήσω τότε. Τώρα πια το ταξίδι στο καινούργιο μου σχολείο παίρνει την κανονική του διάσταση με ξεκάθαρες εικόνες και με πολλά συναισθήματα από τους καθηγητές μας και τους καινούργιους μου συμμαθητές και συμμαθήτριες. Έτσι λοιπόν θα συνεχίσω το γυμνάσιο που η ζωή μού δίνει την δεύτερη ευκαιρία στο ΣΔΕ να πραγματοποιήσω το όνειρο να το τελειώσω.

Με πόσα πολλά συναισθήματα μπορεί να εκφραστεί κανείς για το καινούργιο μου σχολείο για τους καινούργιους μου καθηγητές που με την τόση αγάπη με αγκάλιασαν που κέρδισαν τον σεβασμό μου χωρίς να τον απαιτήσουν. Σε ένα σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας με τους καθηγητές που δεν τους ενδιαφέρει να επιβληθούν αλλά ουσιαστικά να διαπαιδαγωγήσουν και που επιδεικνύουν ΗΘΟΣ και εκπαιδευτική διορατικότητα.

Η έμφαση στο διάλογο καθηγητών-μαθητών αποτελούν τα θεμέλια για όλη τη μετέπειτα ζωή μας.

Σας ευχαριστώ

Κ.Μ.